dijous, 8 d’octubre del 2020

LA NOSTRA SETMANA 15/10

 


LES NOSTRES CLASSES D'EDUCACIÓ FÍSICA


El dijous vam fer Zumba i vam posar la música al portàtil connectat al altaveu. Ens ho vam passar molt bé fent de monitores.


Les opinions sobre l'activitat de la resta d'alumnes són les següents:


Kiki: Bueníííííísima!

Alex: Va estar molt bé.

Dídac: Alucinaaante.

Azul: Fue muy divertida.

L'Aleksandar no hi era, però estarem encantats d'ensenyar-li un dia d'aquests!


Aquí teniu un video de com ho vam fer!


https://www.youtube.com/watch?v=IVBwpDa8HXM

Us compartim el Link del video per si també voleu fer zumba a casa.


Aquest dimarts vam fer ioga amb esterilles. Vam fer diferents exercicis i estiraments. Ens ho vam passar regular, perquè els exercicis costaven, però seguirem treballant per millorar.


Les opinions sobre l'activitat de la resta d'alumnes són les següents:


Kiki: Buenísimo, fue relajante.

Alex: No m’agrada el ioga.

Aleksandar: Molt bé, era molt relaxant.

Dídac: Buenisimo.

Azul: Estuvo bien.



Equip redactor d'Educació Física (Inés i Elena)


 LES NOSTRES CLASSES DE MUSICART


HEMOS BUSCADO CANCIONES POR YOUTUBE. LAS HEMOS ESCUHADO   

Y HEMOS ANALIZADO SUS LETRAS.


LAS CANCIONES QUE HEMOS BUSCADO HASTA AHORA SON:


- VIVIR MI VIDA DE MARC ANTHONY


- SOMEBODY TO LOVE DE QUEEN



- CAMINEM JUNTS DE DOCTOR PRATS



Equip redactor de MusicArt (Àlex M. i Kiki)


 EL NOSTRE PONT


L’Elena ha estat treballant durant tot el pont en una història que ha fet ella mateixa sobre el futur.

La INES divendres va estar a casa. El dissabte a la tarda va anar a diagonal mar de compres amb els seus pares i amb la seva germana. Diumenge va estar tot el dia a casa. El dilluns va anar a Girona, a Peratallada.  Van visitar dos pobles amb els seus pares i els seus avis.

La KIKI va estar a casa amb els seus pares menjant  menjar xinès. També va estar a casa dels amics de la seva mare. Va estar amb les seves germanes i van menjar pancakes.

L’Àlex M. durant el pont va estar a casa i va jugar en el mòbil i a la tablet i va estar mirant videos de Formula 1.

El Dídac ha passat el pont a Nuncarga  amb la seva família i el dilluns van tornar cap a Barcelona.

Jo, l’Aleksandar, vaig tenir més dies de pont perquè vaig tenir conjuntivitis aguda. Divendres vaig anar a la platja amb el meu pare i la meva mare fins l’hotel vela i després vam caminar fins el fòrum i per tot el port, era molt bonic i vam veure molts vaixells. A continuació, vam anar a comprar uns fils de mcaramé roses i liles per la meva mare 

A la meva millor amiga, Inés, li vaig comprar una peça que semblava un mandala amb la meva mare. Vaig estar buscant la peça i els fils durant cinc hores i mitja. Vam anar per molts xinos, no trobàvem els fils fins que vam anar a la merceria de Santa Anna i vam trobar-los. També vam començar a preparar les caixes per la mudança pel dia següent.


[pendent d'acabar]



Equip redactor del Pont (Aleksandar)


 ELS NOSTRES TALLERS


El dimarts a la tarda vam començar a fer un dibuix de com ens imaginem l'escola en un futur. L'hem pintat i plastificat, l'ensenyarem més endavant.

Hem estat resseguint plantilles de banderoles, retallant-les, decorant-les i plastificant-les per decorar la nostra classe.

També vam  fer cartells personalitzats per estampació dels nostres noms, cadascun s'ha emportat un cartell a casa i l'altre l'hem utilitzat per decorar la classe.




A un altre taller vam fer una manualitat d'un clauer de fusta amb el nostre nom per l'agenda.

Les nostres tardes sempre són plenes de música, el Dídac pels tallers ens posa música al Spotify.



Les tasques dels tallers que més han agradat as nostres companys són:

→ A l'Aleksandar li ha agradat fer el clauer

→ A l'Elena a la elena li ha agradat fer les banderolas 

→ A la Inés li ha agradat fer el catells per estampació del noms

→ A la Kiki  li ha agradat fer les banderoles

→ A l'Àlex li ha agradat fer el dibuix de l'escola 

→ A mi, l'Azul, m'ha agradat fer el dibuix de l'escola 

→ A mi, el Dídac, m'ha agradat fer les banderoles.

 


Equip redactor dels Tallers (Dídac i Azul)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada